Bescherm uw terminals met Zebra OneCare

Een Zebra OneCare medewerker repareert een apparaat

Het onderhoud van de apparaten is een essentieel onderdeel na hun opname in het bedrijf. Naast de aanschaf van de terminals is het noodzakelijk dat er softwaretoepassingen op worden geïnstalleerd. Als een van deze twee onderdelen niet werkt, vertraagt de workflow of komt deze zelfs tot stilstand. De fabrikant Zebra biedt een uitgebreide service om u te beschermen tegen deze onverwachte verrassingen: Zebra OneCare. Naast garantie en noodreparatie voegt Zebra jaren van continue verbetering toe om uw technologie en investering te beschermen.

U kunt kiezen uit verschillende plannen, afhankelijk van welke het beste past bij uw behoeften. Laten we eens kijken naar de Zebra OneCare Select, Essential en TSS onderhouds- en ondersteuningsplannen:

Zebra OneCare Essential

Het Zebra OneCare Essential plan biedt basis technische ondersteuning om Zebra producten optimaal te laten presteren en beschikbaar te houden. De service omvat toegang tot online ondersteuning en assistentietools, evenals telefonische ondersteuning voor technische probleemoplossing, diagnostiek en reparaties. Het omvat ook software- en beveiligingsupdates, evenals reparatie of vervanging van beschadigde of defecte onderdelen binnen drie dagen.

Tot slot biedt het toegang tot reparatierapporten en andere informatie die in de cloud wordt gehost met VisibilityIQ OneCare. Het is een optie voor bedrijven die een basis, betrouwbare support service nodig hebben voor hun Zebra terminals, maar zonder de extra dekking en assistentie die geavanceerde support plannen bieden.

Zebra OneCare Select

Het Zebra OneCare Select plan bevat de voordelen van het Essential plan samen met extra voordelen ontworpen voor bedrijven die een grotere dekking nodig hebben. Deze omvatten 24-uurs telefonische technische ondersteuning met een agent om problemen en vragen over het gebruik van Zebra apparatuur op te lossen. Het biedt ook de mogelijkheid om apparaten de volgende werkdag als nieuw te vervangen met alle configuraties, software, toepassingen, besturingssystemen en LifeGuard-versies.

Andere voordelen zijn toegang tot software en firmware updates om de apparatuur up-to-date te houden met de laatste verbeteringen en bug fixes. Er is ook reparatie en vervanging van beschadigde of defecte onderdelen, evenals toegang tot een team van Zebra apparatuur gebruik en onderhoud specialisten om bedrijven te helpen het meeste uit hun terminals te halen.

Zebra OneCare TSS

Zebra OneCare biedt ook technische en software ondersteuningsdiensten (TSS). Hiermee kunt u uw gegevens beschermen en de ondersteuning krijgen die u nodig heeft zonder een reparatie ondersteuningsplan. Het biedt ook beveiligingspatches en software-updates die uniek zijn voor Zebra, waaronder LifeGuard. Het is de meest eenvoudige van de drie onderzochte plannen.

Als u nog vragen heeft over de Zebra OneCare diensten, neem dan contact op met het technische team van Logiscenter en zij helpen u graag verder.