Logiscenter: Wie zijn wij?

Logiscenter is een toonaangevend Spaans bedrijf in de automatische identificatie- en mobiliteitssector dat werd opgericht in 2009. We bieden onze klanten de breedste en meest beproefde selectie van apparatuur en diensten aan met betrekking tot barcodes, RFID, toegangscontrole en verkooppuntterminals. Onze productcatalogus dekt alle behoeften van uw bedrijf, aangezien we samenwerken met de beste fabrikanten, zoals Zebra, Datalogic, Honeywell, Elo, Getac, Epson, Sato of Panasonic, en vele andere.

We zijn partners met veel van de fabrikanten waarmee we samenwerken en vanwege de hechte relaties die we hebben opgebouwd, kunnen we u een geweldige service bieden. Logiscenter heeft een van de grootste en meest diverse voorraden in Europa, evenals een ruime beschikbaarheid van voorraad, voldoende om aan de behoeften van elk bedrijf te voldoen. Elke gebruiker die bij ons komt op zoek naar informatie over onze terminals, krijgt persoonlijk en volledig advies, evenals een budget in minder dan 24 uur.

Wij zijn een internationaal bedrijf met vestigingen in 12 landen: Spanje, Frankrijk, België, Duitsland, Oostenrijk, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, de Verenigde Staten, Italië, Portugal, Polen en Nederland. Daarnaast bieden wij service aan het gehele Europese continent dankzij ons Europa-portaal. Omdat we in zoveel gebieden aanwezig zijn, hebben we veel en gevarieerde klanten, in totaal meer dan 140.000, waaronder enkele zoals Amazon, Uber Eats, Inditex, LG, BP, Danone, Cepsa, Volkswagen of Siemens. Met allemaal hebben we verschillende soorten projecten uitgevoerd, van de inbouw van een enkele labelprinter tot de installatie van een compleet plan met een heel scala aan terminals, printers, software en professioneel netwerk.

Over Logiscenter

Barcode- en RFID-experts

Over Logiscenter


In september 2009 opende Logiscenter zijn eerste e-commerce in Spanje, maar pas eind 2011 begon onze internationale reis: de kantoren in Portugal en Italië, met de daarbij behorende inlijving van meer medewerkers. De uitbreiding van onze markt was een logische stap, aangezien het zowel fysiek als cultureel zeer hechte landen zijn. Om dezelfde reden bereikten we de Franse en Duitse markt in de zomer van 2014 en slechts een paar maanden later besloten we uit te breiden naar nog twee markten: België en Oostenrijk. Op dat moment deed zich de mogelijkheid voor om ook een vestiging in Engeland te openen, dus in de zomer van 2015 zijn we gestart met het bedrijf in het Verenigd Koninkrijk. Dankzij deze markt konden we de rest van de Europese landen bereiken en om iedereen op één plek te concentreren, besloten we in december van hetzelfde jaar een Europese delegatie in te wijden.

Het team was in 2016 aanzienlijk gegroeid, aangezien we al negen e-commerces hadden en een bestaan van meer dan vijf jaar. Dat jaar vond de eerste kantoor wissel plaats, naar een grotere met ambities om vooruitgang te blijven boeken. Dit kwam samen met een van de grootste sprongen van Logiscenter: de vijver oversteken. Het bedrijf bloeide en de Verenigde Staten werden een haalbaar doel, een geweldige markt waarop we voorbereid waren. Zo werd die zomer ons Amerikaanse portaal geboren, met twee talen: Engels en Spaans. Intrede in Ierland volgde in mei 2017 en Nederland een jaar later. Dit laatste land wordt gepresenteerd als een interessante markt binnen onze sector, onder andere vanwege de geografische ligging (het heeft een van de belangrijkste havens van het continent) omdat er grote logistieke operatoren verspreid zijn over de regio. Een andere markt die vanwege zijn bijzonderheden als interessant werd gepresenteerd (vergelijkbaar met Nederland), was Polen, waarvan we de e-commerce in 2021 hebben ontwikkeld.

Ook de evolutie van Logiscenter had een make-over nodig. Daarom hebben we begin 2023 als merk een complete update gedaan: een nieuw logo. Een innovatief en modern ontwerp dat al onze groei als bedrijf vertegenwoordigt.

De missie van ons technische team is om u te adviseren bij het kiezen van de technologie en fabrikant die het beste passen bij de behoeften van uw bedrijf, of het nu gaat om grote projecten waarvoor honderden apparaten moeten worden geïnstalleerd of voor eenvoudige vragen over een codelezer voor bars of een rol etiketten. Vanuit ons hoofdkantoor begeleidt ons internationale team dagelijks klanten die vanuit de hele wereld contact met ons opnemen. Wij zijn er om u te helpen!

  • Technische experts

    Technische experts

    Technisch personeel dat is opgeleid door de toonaangevende fabrikanten in verschillende technologieën. We zorgen altijd voor een onafhankelijk advies, aangepast aan uw behoeften.

  • Maximale reactiesnelheid

    Maximale reactiesnelheid

    Snelle en nauwkeurige chat-, e-mail- en beldienst. Verzending op dezelfde dag voor bestellingen die voor 14.30 uur zijn bevestigd.

  • Grootste voorraad van Europa tegen de scherpste prijzen

    Grootste voorraad van Europa tegen de scherpste prijzen

    Toegang tot meer dan 60.000 producten. Zebra, Honeywell, Datalogic, Elo, etc. Onze kopersmacht betekent voor u besparingen. Neem contact met ons op en ons team zal er voor zorgen om aan uw budget te voldoen.

  • Veilige Betaling

    Veilige Betaling

    Betaal comfortabel, snel en veilig in onze winkel. We werken samen met PayPal en de belangrijkste financieel entiteiten.

  • Klantenservice

    Klantenservice

    Uitgebreide en gespecialiseerde technische service-uren en efficiëntie bij het volgen van uw bestellingen.

  • Internationale aanwezigheid

    Internationale aanwezigheid

    Bent u internationaal aanwezig? Wij ook! We exploiteren een aantal winkels verspreid over Europa, elk met een eigen technisch team dat u in uw eigen taal (Engels, Spaans, Frans, Duits, Italiaans, Nederlands of Portugees) kan bijstaan.

Strategische samenwerkingen

Onze klanten: