Reparatie van apparatuur

In ons centrum repareren we jaarlijks meer dan 1000 apparaten. Bel ons 20 532 1557 of vul onderstaand formulier in om reparatie aan te vragen van barcodelezers, labelprinters en terminals van de belangrijkste merken.

Stappen te volgen:


  • img Vul hetformulier Klantgegevens, Productgegevens, Storingsomschrijving
  • Verzameling van Apparatuur Verzameling van Apparatuur De apparatuur wordt naar ons reparatiecentrum gestuurd.
  • Technische Evaluatie Technische Evaluatie Onze technici evalueren het defect en sturen u een offerte.
  • Acceptatie van de dienst Acceptatie van de dienst Het materiaal zal worden gerepareerd als de offerte wordt geaccepteerd (als u het niet accepteert, moet u betalen voor retourzending)
  • Ontvang uw apparatuur Ontvang uw apparatuur Wij repareren uw apparatuur en sturen deze naar u terug.
  • We repareren alle merken We repareren alle merken Symbol, Intermec, Datalogic, HHP Honeywell, Datamax, Metrologic, or LXE

Waarom Logiscenter?


Bij Logiscenter begrijpen we dat technologie een essentieel onderdeel is van de bedrijfsvoering en dat elk apparaat dat niet optimaal presteert een aanzienlijke impact kan hebben op uw bedrijf (omzetderving, productiedaling, impact op het vertrouwen van de consument/leverancier, toegenomen overuren, enz.). Om deze reden staat ons multinationaal technisch team tot uw beschikking om u te adviseren over de verschillende onderhouds- en reparatieopties die het best bij uw zakelijke behoeften passen. Bel ons 20 532 1557 of vul onderstaand formulier in.

Voordelen van onderhoud

  • Bescherm je product voor 3 jaar en vergeet de extra onderhoudskosten.

  • We werken samen met de toonaangevende fabrikanten in de branche: Zebra, Honeywell, Datalogic.

  • Bel ons 20 532 1557 of vul onderstaand formulier in

Contact

Gebruiksvoorwaarden

  • Alle reparaties hebben een garantie van 2 maanden vanaf de datum van levering van het gerepareerde artikel..

  • De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de apparatuur naar ons toe. Het volledige adres wordt bij het invullen van het formulier vermeld..

  • Wanneer we het product ontvangen, evalueren we het probleem en bieden we een gratis offerte aan. Als u de offerte niet accepteert, kunt u het materiaal ophalen bij de koerier naar keuze..